close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מאווררים במבצע

מערכת שורשיד טבת, תשעז12/01/2017

כיצד בוחרים מאווררים מתאימים

תגיות:
מאוור תקרה
צילום: יח"צ

נכון שאנחנו באמצע חודש ינואר, החורף לכאורה בשיאו, או לפחות אמור היום, וימי הקיץ החמים רחוקים מאיתנו, אך זה הזמן להתכונן אליו בשביל שלא נגיע לא מוכנים ונמצאים את עצמנו מזיעים ונמסים בחום של יולי אוגוסט.

יש הרבה דרכים כיצד להתמודד עם החום הכבד שצפוי לנו, ואנחנו יודעים שצפוי לנו מזג אוויר חם מאוד בחודשים אלו, ימי שרב שידרשו מאיתנו לחפש כל פתרון שיש בשביל להתקרר קצת, שלא נצטרך לסבול את החום הכבד. אחת הדרכים היא באמצעות רכישת מאווררי תקרה במבצע.

כפי שהסברנו בהתחלה, אנחנו אומנם עדיין בחורף, אך בדרך כלל נהוג להתחיל ולהתכונן לעונה הבאה, כבר בעונה הנוכחית. זו הסיבה שבחנויות רבות החלו לשווק מאווררים במבצע, כאלה שמתאימים להתקנה על הקיר, התקנה על התקרה וכן מאווררים ניידים, החל ממאווררים קטנים ועד גדולים. הכל על פי התאמה. עלינו להחליט מה בדיוק אנחנו רוצים לרכוש, מה יכול להתאים לצרכים שלנו וכן למבנה של החדר בו אנחנו מבקשים להציב אותו. לשמחתנו, אנחנו יכולים לרכוש מאווררים במבצע כעת, ובכך לחסוך לא מעט כסף ואי נוחות בהמשך.

כיצד בוחרים מאווררים מתאימים

כשאנחנו רוצים לקנות מאווררים לבית או למשרד, אנחנו לא יכולים להסתפק רק בזה שמדובר באפשרות של רכישת מאווררים במבצע. אנחנו צריכים שאותם מאווררים יתאימו לצרכים שלנו מחד ולמבנה החדר בו הם אמורים להיות מותקנים מאידך.

למשל, אם אנחנו קונים מאווררים לחדר קטנים, אנחנו צריכים לוודא שהם יתאימו לשטח החדר, בעוד שמאווררים לחדרים גדולים אמורים לתפוס את כל שטח החדר, כך שלא תישאר שום נקודה ריקה. זה נכון לגבי שטח חדר בבית או בכל מקום אחר. אם מדובר על חדר בו נמצאים, באופן תדיר, כמות גדולה של אנשים, עלינו לקחת בחשבון, ככל שיש יותר אנשים בחדר אז הסיכוי להרגיש את המאווררים הוא קטן יותר.

נקודה נוספת שצריך להתייחס אליה היא המיקום בו ניתן להתקין את המאוורר. אם אנחנו רוצים להתקין את המאוורר בתקרה, זה שונה מאשר אם אנחנו רוצים להתקין את המאוורר על הקיר. תכולת השטח שהמאוורר צריך הוא שונה, אופי העבודה שלו תהיה שונה, היכולות שלו יהיו שונות, עלינו גם להיערך בצורה שונה. לכן צריך להיערך לכך בעוד מועד.

עוד נקודה שצריך להתייחס אליה היא העוצמה של המאוורר ואופי הסיבוב שאנחנו מצפים שיהיה לו. אם אנחנו רוצים מאורר בעוצמה גבוהה, כזה שיוכל להסתובב במלואו, נעדיף מאוורר בתקרה, אם נחפש מאוורר חלש יותר, אשר הסיבוב שלו יהיה על חלק מהתנועה, הרי שנוכל להשתמש במאוורר קיר, זה אולי פחות מרשים מבחינת עיצוב, אך מבחינת עוצמה, ויכולת העבודה של מאורר כזה, הוא לא פחות טוב מאשר מאוורר תקרה. לכן אנחנו יכולים למצוא מאווררים במבצע גם מסוג זה.

הוסף תגובה
מאוור תקרה
צילום: יח"צ
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה